Throwback Wroclaw

IMG_8144-001
Even een throwback naar de kleine get away naar Wroclaw, Polen. Het lijkt alweer eeuwen geleden, terwijl het mid oktober was. Gek hoe tijd op je kan inlopen en tegelijkertijd niet voorbij lijkt te gaan. Zoals wanneer je thuis bent. Lucky for me, gaf dit me wel de gelegenheid om de foto’s nog eens te bekijken. And boy, waar het fenomeen selfie 3 jaar geleden nog niet vreemd was, is het nu geïntegreerd in de society. Zelfs mét hulpstukken. Neem nu deze foto. Wij hebben hem genomen met de selfiestick, in een vol park, langs de rivier met bouwvakkers en we voelden ons anything but akward. Vroeger stond je stil en keek je naar de mensen die weer een zelfportretje namen. Of was het ongewoon om meer foto’s van jezelf te schieten dan van de omgeving. But then again, je veranderd zoveel. Als ik de foto’s terug kijk van 5 jaar geleden, ben ik niet alleen iets langer, maar zie ik ook wat de tijd met me heeft gedaan. Okay, dat klonk iets té, alsof ik in een kartonnen doos onder een brug heb gewoond. Maar het is wel zo. En waarom zou je dat niet vast mogen leggen on camera? Capture life. Capture moments. Maar vooral, koester ze met het gevoel dat je op het moment dat je dat knopje indrukte, had.

Geef een reactie

