Manyee Kicks in: Fitness Bijbel voor Vrouwen

fotoKriebelige gevoelens in mijn onderbuik, telefoon constant binnen handbereik, geen honger en continu on my mind. Ik denk dat ik verliefd ben. Maar dan echt tot over mijn oren verliefd, op healthy living. Waar ik van kleins af aan al een grote voorliefde heb voor eten, probeer ik dat al geruime tijd af te stemmen op het healthy living.

De hele dag speur ik het internet af op zoek naar gezonde recepten, eet tips, hot spots waar ze lichte en gezonde maaltijden serveren en vooral hoe je lichaam hierop reageert. Voor mij was dit een complete eye opener en ben ik er als een blok voor gevallen. De health goeroes zijn mijn crushes en inspiratie.

Tijdens de zoveelste zoektocht kwam ik bij de boek sections terecht en mijn hartje sloeg op hol. Een boek speciaal voor de needs van vrouwen, op fitness gebied. De Fitnessbijbel voor Vrouwen. Als een ware online shopping addict klik ik razendsnel op de bestelbutton en raas ik naar mijn bestelwagentje om de bestelling te voltooien.

Dit is precies wat ik nodig heb. Een bijbel voor een religie waar ik mij aan wil overgeven. Ik ga het zelf ervaren en uitproberen door dit boek stap voor stap door te nemen. Het boek begeleidt je 6 weken op weg naar een gezonde levensstijl die bij je past. Ik ga voor de kennis, het resultaat en de motivatie. Klinkt als logische principes toch? Stay tuned, over 6 weken ben ik terug met een review over het boek. Hopelijk een stuk gezonder en voldaan.

And guys, wees niet getreurd! Ook voor jullie is er een bijbel. Check www.fitnessbijbel.com voor een eigen exemplaar! Meanwhile, vergeet niet om van jezelf te houden! Happy healthy hugs.

Geef een reactie

