Fedora hat

Stressen voor de kledingkast. De tips en de outfit die ik in gedachten had waren al uitgeleend aan de nona’s. In mijn hoofd blaas ik alles lekker ver op, zo ver dat ik mezelf wijsmaak dat bepaalde kledingstukken niet voor mij zijn weggelegd.

Als ik eenmaal met mijn wallen, die wel op mijn knieën lijken te hangen, binnen ben gekomen verbaas ik mij over de festivalgangers die dit probleem blijkbaar niet hadden. Ik vergaap me aan de meisjes die er zo nonchalant bijlopen met hun easy going outfits en wavy hair. Of de meisjes waarvan de gehele outfit gewoon klopt en het lijkt alsof het een meant-to-be’tje is.

Eigenlijk was de beste optie gewoon de fedora hoed geweest. De trendy hat, die je op 80% van de hoofden spot, van zowel mannen als vrouwen. Maar wat is the deal-io met deze hoed eigenlijk? Komt het door de hippie goes hipster vibe met een achterliggende voorkeur voor Indiana Jones films? Of komt het door Mr Pharrell die met de hoed nog knapper lijkt? I don’t have a freaking clue. Hoe ze gemaakt worden daarentegen, weet ik nu wel via de friends van YouTube.

IMG_20140810_214404

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kijk ook eens de “How to wear a fedora hat”  voor priceless material. Van de geeky peaks tot aan de te doordachte trendy folks die het casual van de hoed omtoveren tot fashion statement.

Geef een reactie

