North Sea Jazz 2014

Op een houten bankje met de heerlijke bbq lucht all around me, terwijl ik zelf een portie spare ribs aan het weg eten was, dacht ik; Jaaa hier ga ik morgen zo enthousiast een blogpost over schrijven. But really, het ging allemaal op in het moment. Nooit eerder was ik naar North Sea Jazz geweest. En wat heeft het me verrast. Wat een heerlijke vibe, relaxed publiek en de setting. De locatie was top verzorgd en aan alle details was gedacht.

Offcourse gaat mijn aandacht waar ik ook kom uit naar het eten. En wat was dit een heaven. Niet alleen de gigantische barbecue die me vanaf de entree al als een magneet naar buiten trok. Maar ook de verse juices, soulfood, carribean food, saté bar, Vietnamees, wok, burritos, oester bar, fried fish en crêpes. Het aanbod was immens. Ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen. En wat doe je dan in zo’n geval? One at a time and work the hole buffet down.

To be honest is het ons nog goed gelukt ook. Met hier en daar een ijsje in herhaling hebben we nog genoten van Alain Clarke, All Jarreau, Quincy Jones, Snarky Puppy & Friends, Typhoon, Joss Stone. Ongetwijfeld nog meer, aangezien we een beetje rond dwaalden tussen de stages. Ik ben ook niet de beste fan ter wereld. Als ik je muziek goed vind, vind ik het geweldig als het op mijn computer terecht komt of in mijn cd collectie straalt. Maar ik ben niet altijd even up to date. Gelukkig maakte dat bij Stevie Wonder helemaal niets uit. De beste man ging heerlijk jammen met hier en daar een paar golden platen en sloot het geheel in stijl af met Josh Stone. Awesome!

Geef een reactie

