Butt-tip van de week

Voor een iedere dame die al maandenlang aan het zwoegen is met squats. Omdat het ineens all IN UR FACE was op alle social media. Van de squat challenge tot alle motiverende afbeeldingen van fitness modellen met gespierd behind en miss Kim K.

Naast al die afbeeldingen, tips en tricks voor het squatten bleven de behaalde resultaatfoto’s dan weer uit op al die social media. Inmiddels is er een digitale klaagmuur ontstaan over de excercise. But why? Simpelweg omdat het niet het resultaat opleverde zoals die afbeeldingen.

Key voor een behind zoals die dames is keihard trainen, toewijding en regelmaat. Met die ene excercise kom je er ook niet. Daarnaast is het belangrijk om te onthouden hoeveel uren deze dames doorbrengen in de sportschool, betaald of niet.

Maar, wil je toch net wat dichterbij die gespierd behind in the bikini bottom komen? Check dan de Hip Thrust. Een oefening voor de billen met gewichten. Offcourse geldt hiervoor ook net zoals met squatten, dat je niet met hetzelfde gewicht door moet blijven sukkelen. In order to see some results, you must switch up the gear.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s