Reizende Roel de Frans

Met de kaart in de hand duiken we Parijs in. Waar ik op elke trip absoluut geen toerist wil lijken en al helemaal niet als reizende Roel met de kaart op verkenningstocht wil gaan, slaan we de kaart toch open. Verbazend genoeg zijn we beide met zo weinig slaap helder genoeg zijn om de kaart te ontrafelen. Als ware wereldreizigers lopen we van het ene naar het andere arrondisement. En ondertussen schieten we hier en daar een terrible selfie.
IMG_20140407_090703

Met mijn school Frans nog in de herinnering, bestel ik in ons eerste uur een heerlijke crêpe. Terwijl ik nog in gedachten tot tien aan het tellen was in het Frans, ratel ik zo hele zinnen. Waar ik dit vandaan haal? Misschien is het mijn aanleg om binnen ‘smonds en snel te praten. Maar ik voel me net alsof ik in een slechte film met een John Doe acteur ben beland, met een Franse voice over. Alsof we er al dagen zijn…

One comment

Geef een reactie

