What is the deal about redvelvet?

Al enige tijd geleden is dit recept vanuit The USA overgewaaid. Sindsdien loopt iedere social media pagina over met dolblije dutchies en hun redvelvet cake of cupcakes. Uiteraard kon ik ook niet achterblijven en ik zou mezelf niet zijn als ik er geen twist aan gaf.

Well om het eerlijk te ontleden is het een chocolade cakebeslag met een frosting van witte chocolade en roomkaas. Een hemelse combinatie.

Iedereen is toch ook dol op chocolade. Als het woord valt in een gesprek zie ik twinkelingen in de ogen verschijnen en wordt er langzamerhand een glimlach getoverd op het gezicht. En dan hebben we het nog niet eens over het eten van chocolade.

Priceless ook altijd de gezichten van beloved ones als ik met cake de kamer binnenkom. Ze horen alleen maar cake cake cake as in Rihanna’s birthdaycake nummer. Never mind dat ik de kamer binnenkom. Nope, de reactie voor mij komt pas na de eerste bite. Liefde, pure liefde. En DAT, is waar ik het voor doe.

Geef een reactie

