True colors

Of het nu door mijn pocahontas hairdo komt, omdat mijn donkere lokken als kool groeien, dat ik in deze spirtuele flow zit,who knows! But I’m pretty comfi in my own skin! Op die van true colors, niks dan mezelf zijn.

Niet langer verberg ik mij van maandag tot vrijdag achter de office look, om te schrikken van mijn eigen spiegelbeeld met make up overdose. Nee, meer casual toch classy. Gelukkig is mijn haar nu ook op een lengte dat ik het gewoon vast kan doen zonder een lading haarlak erin te spuiten wat een heel dorp overeind zou kunnen houden in een typhoon. Scheelt ook een hoop hoofdpijn.

Iets anders waardoor de hoofdpijn en de vermoeidheid verdwenen zou kunnen zijn, is natuurlijk mijn heropgepakte sportregime. Sinds eind september ga ik weer drie tot vier keer naar the gym. En ik kan je vertellen dat het wonderen doet voor mijn humeur. Niet langer trap ik s’ ochtends de wekker uit de vensterbank terwijl ik eigenlijk een ochtendpersoon ben. Nee, ik spring op, doe mijn stretches en zoek ietwat smuck mijn outfit voor de dag uit in mijn heerlijk opgeruimde kledingkast. Ja, dit is weer het genietmoment van de dag. Even staren voor al mijn schatten om vervolgens de douche in te duiken.

Op mijn fiets naar het werk vervloek ik niet langer een ieder die mijn inhaalt, nee ik trap zelf een tandje harder onder het genot van de nieuwe cd van Queen Bee. Dit is het leven. Kleding die goed valt, een glimlach op mijn gezicht throughout the day, back on track met school en in de avond mijn hoofd leegmaken in the gym. Therapy I’d tell you. Ik raad het iedereen aan. Niet alleen zie ik resultaat aan mijn lichaam, maar ik voel me weer helemaal topfit. Oke die vitamientjes die me iedere ochtend aanstaren vanaf mijn nachtkastje doen ook het een en ander. Maar het is die positieve attitude that keeps it going!

Geef een reactie

