Color rain by night run before

Colorrainrun before

In 2012 besloten een vriendin en ik als goede voornemen om meer dingen te doen die we normaal niet zouden doen. Een beetje geïnspireerd door die hele YOLO hype rondom dat jaar. Eerlijk gezegd hebben we niet wonderbaarlijk veel van zulke acties gehad. Mede daarom kwam ik dus niet onder het volgende uit.

De color rain by night run in Vathorst. Volgens mijn zusje was het maar 4km en moest dat zelfs zonder voorbereiding lukken. En dat vond ik eigenlijk nog geen eens het ergst. De verf, daar had ik mijn vrees voor. Me myself met een smetvrezende blik op vuil en vuil worden, stond nu niet bepaald te springen toen ik hoorde dat je tijdens het hardlopen bekogeld zou worden met verfpoeder.

Met het feest vooraf hadden ze me even goed afgeleid. Even was ik helemaal in de partymood. Druk aan het springen en meebewegen met de warming up tussen alle koters en uitgezakte mammies. Ja, dit moet mij wel lukken.

Geef een reactie

