Goed nieuws voor de tijger

Nu ik het vandaag toch over tijgers heb, las ik net iets waar ik helemaal happy van werd. Vooral omdat ik net zoals late Nel Veerkamp, dol ben op tijger en panterprintjes. Maar ook de dieren zelf.

Ik lees net op nu.nl dat het aantal Siberische tijgers verdubbelt lijkt te zijn. Oke het zijn er maar 40, but still. Vooruitgang is vooruitgang. Laten we hopen dat de Sumatraanse tijger eenzelfde resultaat bied. Beetje cru to say, coming from iemand wiens overgrootvader op een tijger heeft gejaagd. Maar misschien is dat wel de reden waarom ik zo keen ben dat het ras blijft bestaan.

Wil jij ook de tijger in zijn oorspronkelijke leefgebied behouden, anders dan in de dierentuin of in een plaatjesboek. Maak dan een bijdrage over naar Het Wereld Natuur Fonds. Waar je euro ECHT ten goede komt aan de dieren!

Geef een reactie

