For the love of John Legend

Ook al is deze beste man onlangs getrouwd met zijn eigen beauty van een vrouw, blijf ik een speciaal plekje bewaren voor hem.

Net zoals vele andere voelde ik mij pretty normal bij het aanhoren van zijn hit “Ordinary people”.

Of het hem nu in zijn stem zit of de manier waarop hij de meeste ergernissen in een relatie of vriendschap soepeltjes onder de aandacht brengt als een “no biggy”, time will learn.

“All of me” is mijn momentele lieveling. Waardoor alle credit tot een goede nachtrust lately uitgaat naar niemand anders dan John Legend.

Wie wil er nu niet in slaap vallen bij het aanhoren van een lofzang over al je perfecte imperfecties en hindernissen die jou zo geweldig maken?

One comment

Geef een reactie

