Spray tan mutsen

Na een douche is het tijd om mezelf te voorzien van een zomerse teint. Ik haal de busjes tevoorschijn en gebruik de badkamer als cabine. Gek genoeg zie ik geen kleur verschijnen op mijn lichaam omdat het zowaar doorzichtig is. Voor de zekerheid spray ik nog een extra laagje eroverheen.

DSCN0200-001

Ook Kel waagt zich aan de spray en is net zo verbaasd dat er niets zichtbaar is. Is het dan toch enkel bestemd voor de bleekscheetjes? Voor de zekerheid helpt Kel me nog een handje en sprayt het tweede busje leeg.

De nieuwe make-up wordt getest, parfum verspreid zich door de kamer en we komen al goed in het sfeertje. Een goed muziekje erbij, wat sushi on the side als snack. Life of a traveller. Met de nieuwe lipgloss lijkt het of ik door een bij in mijn lip gestoken ben, maar eraf poetsen gaat niet meer. Het hardnekkige kleurtje is not about to blur.

2 comments

Geef een reactie

