Madhouse wakenings

Bij binnenkomst in het hotel gooit Kel haar hakken al uit en in het trappenhuis merk ik dat eenzelfde voor mij noodzakelijk is. Wonder boven wonder lopen we in een keer naar de juiste kamer met pasje en al.

Het lijkt of er uit het niets een Mexicaans muziekje wordt afgespeeld. Maar nee, het is de wekker. Half knijpend duik ik weg voor het licht wat door het open geschoven gordijn in mijn ogen schijnt. Als ik het kleine laken van mij af wil gooien zie ik de stempel van gisteren, nog pontificaal op mijn hand zitten.

Dirty Secret Tuptup

Bij de eerste stappen uit bed loop ik over de outfits van gister, clutches, schoenen en some how liggen er overal nepwimpers en hair extensions. Het was deze stuntelaars niet gelukt om ze in te krijgen. Naast mij ligt Kel nog dubbel en dwars in haar bed en ontwaakt langzaam door het geknaag van de gezouten amandeltjes. Ik was wakker geworden met een enorme trek, as usual en het eerste aan eten wat ik zag liggen gaat er in.

Het tafeltje wat naast mijn bed hoort te staan vind ik terug in het gangetje met onze jasjes. Tijd voor een kleine recap van gister terwijl we langzaam ontwaken. De vage snapshots van de telefoon voegen stukjes toe aan de herinneringen van de eerste avond. Safe to say, dat we een onvergetelijke indruk hebben achter gelaten.

Geef een reactie

