Tup tup drops it

Een rondje om even iedereen gedag te zeggen en op naar een nieuwe plek. Op straat zien we het een en ander aan lust voor de ogen voorbij komen en vertragen erdoor iets onze pas. Aan het einde van de straat spotten we naast een kebab tentje een donker ogende entree. Tup Tup Palace. Ervoor staat een enorme rij en aan de overkant van de straat een enorme kathedraal. Typisch.

Een rij kan een goed teken zijn. We sluiten aan terwijl we een variaté aan mensen voorbij zien komen. Meisjes die stuntelen op hun hakken, meisjes die hun jurkje nog net wat korter maken en mannen die hun comb overs fatsoeneren. Get in.

Tuptup Palace wachtrij

Na een genante selfie in de rij, wil ik charmant naar binnen lopen zonder dat er al te veel blikken op me worden gegooid. Helaas gaat deze poging verloren wanneer ik de lijnen van de rij omgooi door tegen het paaltje aan te lopen. Ahum. Even een versnelde pas naar binnen om door een donkere gang langs de eerste bar naar binnen te lopen.

Snel vallen onze ogen op alle flessen drank met vuurwerk die aan ons voorbij gaan. En zien we dat de mensen hier niet zo rustig bewegen als in de Bijoux. Even een korte wc stop om onze look een kleine touch-up te geven. Een knuffel en “bless u to god darling, you’re an angel” verder gaan we de dansvloer op.

Omgeven door mannen voor een of andere reden, is het afwachten tot wanneer een van deze starende blikken daad bij het woord voegt. Of gewoon met een slechte openingszin of tikkie op de arm je aandacht probeert te trekken. Al druk dansend komt het eerste kleine duo op ons af.

De wat gladdere variant van de twee gaat voor Kel, terwijl zijn vriend mij bezig probeert te houden zodat ik even van haar zijde zou afwijken. Ik heb nog nooit iemand zo horen opscheppen over het zijn van de wingman. Let alone zo hard zijn best zien doen om er een te zijn en het zo hard te roepen dat Kel het ook luid en duidelijk kon verstaan. Dat terwijl haar Engels in een rumoerige club niet geweldig is.

Met allerlei pogingen probeert deze lad indruk op de “hilarisch” roepende Kel te maken, terwijl zijn vriend mij na danst. Hij verteld me dat als er iets is wat hij verschrikkelijk vind, het wel de slut drop is. “oh, je bedoeld dit” zeg ik terwijl ik naar beneden drop. Juist ja, vol afschuw kijkt hij mij aan en zegt “you gotta stop doing that, it is fucking annoying” waarop ik enkel tijdens een tweede slut drop “oh you mean like this” kon antwoorden. Een verontwaardigde blik verder trekt hij zijn vriend bij Kel weg en verdwijnen ze uit ons zicht.

Geef een reactie

