Ongeduldige optut sessie

Thuis nemen we voor het uitgaan ruim de tijd om ons op te tutten en wordt meestal alles uitgedacht. Hier zijn we nog iets gehaast door het vliegavontuur en kunnen we niet wachten om een kijkje te gaan nemen. Daarnaast weten we eigenlijk ook nog niet hoe ver het lopen of rijden is naar de uitgaansgelegenheden.

Waar Kel snel de stijltang door haar lokken haalt, is big hair voor mij de snelste optie. Er is geen tijd voor om gekunstelde gestijlde look. Hoe groter hoe beter roept Kel terwijl ik met de kam het volume wat bij werk. Zonder enige haarlak of haarmousse, omdat we dachten die bij de douane kwijt te raken, probeer ik er een niet al te frizzy bedoeling van te maken.
Vanuit mijn ooghoeken komt er iets zwart sparkelends achter me langs om haar hakken te pakken. In een kort maar classy jurkje lijkt mijn outfit weer iets te veerkampje. Maar then again, er zijn meerdere mensen met stijl die de panterprint vast kunnen waarderen.

Op een paar heerlijke hiphop nummers vliegen we ongeduldig door de kamer tussen de uitgepakte bagage door om onze clutches te vullen met een paar pounds. Oh boy, Newcastle heeft nog geen idee wat hen te wachten staat deze avond. These lasses are ready to party Geordie style!

DSCN0149-001

Geef een reactie

