Kel goes Khloe

We dansen alsof er niemand kijkt en hebben the best time. Met een gros aan meisjes die ons afkeurende blikken toewerpen, krijgen ze een “jullie kunnen niet met ons zitten” naar zich toegeworpen.

Een paar shots vodka verder beginnen ook de uitsmijters tegen ons te babbelen. Het is een sfeervolle club met een paar levels door de trappetjes, waar ik een keer vanaf gegleden ben en Kel een paar keer heeft gepauzeerd. Er hangt een prettige vibe en je wordt niet lastig gevallen of verplicht tot stil te staan door een niet bewegende crowd om je heen.

Of dat nu komt door de gogo danseresjes op de trappen of doordat onze muziek gedraaid werd, we don’t know. Helaas moeten we bijtijds de club verlaten. Alles sluit hier namelijk op de respectievelijke tijd van 3AM.

Onze jasjes hadden we ergens in de hoek gegooid nadat we erachter kwamen dat de garderobe hier een onbekend begrip is. Terwijl ik nog dromerig om me heen aan het staren ben, hoor ik Kel zeggen “no it is my jacket, yes yes I see you”. Als ik me omdraai zie ik dat ze zich een baan probeert te wanen langs 3 grote donkere mannen.

Ook ik krijg een blik toegeworpen terwijl Kel wordt aangesproken. De middelste van de drie verteld me dat zijn vriend me al een tijdje aan het bekijken is en me wel ziet zitten. “he thinks you are pretty mint” en hoe helder ik ook wil antwoorden, het enige wat eruit komt is “wel it did not even took that much time to look at this”. Jaja deze gaat op het lijstje epic fail.

Met de jasjes in de hand hoor ik Kel roepen “oh so you’re an basketballer, I am Khloe!! Hi Lamar”. Dit zijn niet drie ordinary guys, nope, professionele basketballers. Na een paar lengte metingen en hakken aan en uit zwaaien we deze fella’s voorbij om richting hotel te gaan.

Geef een reactie

