Toewijding is key

Met vakantie, tot geen vakantie, van happy mood tot negatieve energie. Mijn omgeving zit er vol mee. 24/7 heb ik mensen om mij heen, soms iets te veel. Mijn kleine ZEN moment, vind ik dagelijks in mijn studio tijdens mijn pilates uurtje. De sportieve manier.

Heerlijk even niets anders dan de volle focus op de core terwijl ik sierlijk de oefeningen probeer te volbrengen. Op mijn matje, naast mijn ginseng plant met de heerlijke geur van mijn sunrise essence van Rituals. Ik waan me voor even in mijn eigen wereldje. Totdat de deur al weer wordt opengetrokken en er luidkeels gelach plaatsvind vanwege mijn homevideo sportactivities.

Ah well, beter dan in een vochtige omgeving van het bos push ups te doen in een groepje mensen die eigenlijk liever ergens anders zouden zijn tijdens hun bootcamp avontuur. Nee houd dat maar voor iemand anders. Mijn “Fit For Life; Training die snel resultaat geeft” in combinatie met het Pilates boek van Joseph en mijn app voor billen & benen ga ik voor de lean mean figure. Ik bedoel kijk naar Snooki, gezond eten en toewijding geeft je een killer body. Met of zonder 15 mensen.

Geef een reactie

