The Major Plan

De goede voornemens worden soms beïnvloed door tijdelijke obstakels of humeurigheden. Mijn hoofd loopt zowaar ik dit typ over. Ik ben nog in de vakantie flow, de plan plan vibe met 100 op boksende ideeën, moetjes en vraagtekens. Gister zag ik bij Hello Goodbye een dame die de stap nam om 6 maanden de wereld rond te reizen, op zoek naar zichzelf. Met hier en daar een vleugje spiritualiteit. Tegen zoiets moet je altijd volmondig ja zeggen.

Zo een soort reisje heb ik zelf niet nodig. Ik ken mezelf goed, soms te goed. En soms heb ik nu eenmaal van die momenten net zoals iedereen dat ik teveel tegelijk wil. To ease my mind, heb ik een plan gemaakt. Simpele stappen richting mijn geluk makende succes. Een soort sequal van wat ik de afgelopen jaren al heb bereikt. Geïnspireerd op toekomstige uitdagingen. To be continued.

Geef een reactie

