Baywatch hippo

De ochtend voor vertrek zit tante Edith al vol zenuwen in de lobby, als de oompjes en daddy hun een fijne reis komen wensen. Oom Humphry is paraat en weet met een kopje koffie zijn zenuwen onder bedwang te houden. Het heerlijke ontbijtbuffet zal er ook wel iets aan hebben bijgedragen.

In de tussentijd is Kelly onderweg naar de locatie van haar tweede duikdag en ik wacht bij het zwembad op Joyce&Ronald. Met het geduld dat mij is gegeven, zit ik natuurlijk niet op één plek, maar ga ik net zoals oom Alan aan de wandel. Als ik terugkom bij het zwembad zijn er tot mijn grote verbazing bedjes gereserveerd met handdoeken. En er is niemand te bekennen. Alle tijd voor mij om de handdoeken te verwisselen.

Ja, van wachten wordt ik vervelend. Al grinnikend installeer ik mijzelf op een bedje met mijn muziekje. Als de Aussie hippo’s naar hun bedje terug komen, zijn ze helemaal van slag. De spierwitte tientonner kon zich niet herinneren dat ze in de volle zon lag en haar zusje lag toch echt niet onder de parasol. Moeder hippo had toch echt een matchende zonnehoed en badlaken. Star voor me uitstarend moet ik mijn lach in houden. Tien “ah my gawdjes” verder ploffen ze dan neer. Vanaf hun bedje voel ik enige ongunstige blikken mijn kant uit gestraald. Tijd voor een baywatch achtig rondje om het zwembad. Eat that bitches. Of eigenlijk, misschien zouden 4 borden minder bij het ontbijt een goed plan zijn. Ahw, my revenge is sweet.

Kelly komt vol hilariteit terug van het duiken. Ze had een hindoestaanse duikbuddie met de stem van Chris Rock en een moderne instructeur. Die man vroeg of ze ook fishbook had zodat hij haar toe kan voegen. Kelly noemde dood leuk alle vissen op die ze ooit tijdens duiken gezien had, tot ze erachter kwam dat deze beste man het over facebook had.

Geef een reactie

