Warung Isi

Voorzien van schone voetjes wandelen we de warung in. Nog wat beestjes van mij afslaand sta ik te treuzelen als mijn vader alweer een babbel aangaat. Het Nederlands Indische gezin is ook vanuit Kuta doorgereisd naar Lovina voor een stukje echt Bali. Al vergelijkend met elkaars vakantie wordt ik door hun dochter aangetikt en gewezen op ons nieuwe vriendje. Een vliegende hond. We noemen hem Victor.

Helaas mag ik hem niet houden van daddy. Nog even het flesje geven en we moeten hem helaas achterlaten. Zo gemus als die lijkt, heeft hij toch aardige klauwen en tanden. Niet bepaald pettable.

Bij de warung kopen we van een oma umpong nog kruiden en kopi Bali. Afdingen is geen optie. Het zou bruut zijn om dit aardige mensje af te stuiven met een duppie minder. Het is alsnog een koopje. Een grote zak saffraan voor 3,50 euro. Winning! De vanillebonen gaan uiteraard ook mee samen met een verzoek voor taart van Kelly en Fred. Everybody benefits.

Geef een reactie

