Tipsy roomie

Alsof de twee genante momenten op een avond niet genoeg zijn, heb ik ook nog een tipsy roommate. Al hilarisch roepende wil mevrouw nog lang niet naar het resort. Zelfs in de gang wil ze nog een feestje maken en morgen wil ze terug.

Eindelijk in de kamer springt mevrouw van hot naar her en is druk over de rechten studerende ober. Hij was schattig. De band moet voor haar zingen. Morgen wil ze terug. En off course, ze wil niet slapen.

Ik begin aan mijn avondritueel in de badkamer en als ik eruit kom ligt mevrouw al laveloos op bed. Geen idee hoe ze haar satijnen jumpsuit zonder scheuren uit heeft gekregen. Dat gaat makkelijk?

Nope. Het was 01.30 uur toen we in het hotel aankwamen en om 03.00uur ontwaakt ze. Ze springt uit haar bed, rent door de kamer. Trekt de gordijnen open en staat te stampen op het balkon. In een poging om naar binnen te stormen, smijt ze de deur dicht en gooit ze de staande lamp om.

De lampknopjes worden tig keer aan en uitgedrukt onder hard gegiechel. Mevrouw draait nog wat rondjes om haar bed en zegt op plat Amersfoorts “nou er mag wel wat aan de decoratie van het hotel gedaan worden, opnieuw inrichten. Misschien moet ik mijn vader halen”. De rest wat eruit gebrabbeld wordt is onverstaanbaar.

Het is ook feest in de badkamer en out with the cocktails. Even een kleine check in de badkamer en ja hoor ik kan schoonmaken. Het beetje dat ze heeft geknoeid heeft ze gelukkig met mijn handdoek opgedept. Net op de dag dat housekeeping voor ieder 1 handdoek achter liet. Ook de wastafel zit onder en de wc. En ja dit x 3. Gebroken nachtje.

Om een uur of 07.00 gaat de wekker voor het ontbijt. Zombie Kel komt omhoog en vraagt of ze naar het strand mag en valt weer in slaap. Als Joyce, Ronald en ik al drie keer langs het gigantische ontbijtbuffet zijn geweest, komt het feestbeest spierwit naar beneden. Maar een kater heeft ze niet….

2 comments

Geef een reactie

