Square resto

imageHet is zonde om op zo een mooie plek te gaan middag dutten op het strand omdat je het uitzicht niet uit het oog wil verliezen. Tot aan zonsondergang lagen we in het zwembad. Het is dat onze hongerige buikjes knorden, anders kwamen we het zwembad niet uit.

Van Han hebben we tips voor restos en bars gekregen. Square it is. Waar ik de speciality van het huis ayam bakar taliwang at, sipt Fred wat weg. Meneer wilde graag sate, gado2 of rendang en het staat niet op de kaart. Geef de man een ijsje en je hoort hem niet meer.

imageHoe heerlijk het eten, de toetjes en het zelfgemaakte ijs ook zijn, mijn souffle was niet gaar. Eerst wilde ik er niks van zeggen. Maar ja om beslag te eten in een goede resto als dit.

Wanneer ik eindelijk de moed heb verzameld om de serveerster te roepen, floep ik er het verkeerde uit. Ik wilde zeggen dat ik het niet lekker vond, om de ongare bedoeling te verdoezelen. Maae wat zeg ik, dat de souffle nog 2 minuutjes langer in de oven had moeten staan. De serveerster keek me vreemd aan en ik ging meteen van miss naar Mrs. terwijl ze zich flink verontschuldigde. Het kreng dat ik ben.

Geef een reactie

