Babysit cocktail

Er is geen tijd om tijd te verspillen op deze heerlijke plek. We schieten in de bikini en haasten ons richting zwembad. Een verademende verkoeling met amazing view on the beach.

Een beetje bakken op het strand, verbranden in je slaap en rondjes zwemmen in het zwembad. Tijd om de menukaart te bekijken. De specialiteiten van hier staan op de kaart aangeprezen met cocktails. Waar eerder alleen de oompjes en Ronald aan de bintang zaten, is het tijd voor een gezamenlijke cocktail.

What better place to drink it then by the swimming pool. Tijdens onze poging tot baantjes zwemmen, trokken de ladies de aandacht van gladde italianen. Als wij onze plek innemen aan de bar, schuiven ze “gezellig” al chica roepende aan. Zij weten blijkbaar niet dat onze pappies aan de andere kant van de bar zitten. En Ronald maakt niet echt indruk op ze. Wie weet denken ze wel dat het onze gay bestie is, we don’t know.

Op het resort spreken er verassend genoeg een paar mensen Nederlands. Onze barkeeper vriend Han verteld dat hij een Nederlandse leraar had, Harry. Bedankt Harry!

Met onze pantat op de schildpad krukjes giechelen we een hoop af nadat we al aangeschoten zijn van onze cocktail op het terras bij aankomst. Er zit hier iets in de cocktails anders en sterker dan thuis buiten de menukaart om. Iets waardoor Kelly alles hilarisch vind. Met moeite had ik mijn vorige benzine drankje opgedronken als de nichtjes al aan hun volgende zitten. Joyce besteld by Han de zoetste die hij heeft. Het smaakt naar geprakte banaan met kaneel en ja deze lust ik wel.

Hoe meer slokjes ik neem, hoe meer ik begin te lachen. Vanaf de overkant kijkt daddy bedenkelijk onze kant op. Vanuit zijn ooghoeken houd hij de italianen in de gaten en tegelijkertijd is hij bang dat ik achterover het water in kukel.

image

De mannen vinden het grappig om Nederlands te spreken met de barkeepers en bestellen de drankjes in een rap tempo. Daddy houd ons goed in de gaten terwijl hij door babbelt. Op een gegeven moment zie ik dat hij naar zijn kamer wil om te douchen. Hij rekent af en geeft ineens een flinke tip en zegt “Here Han, now u watch the girls for me”.

Wanneer we na de cocktail willen gaan zwemmen, moet ik uitleggen waar ik heen ga. De jongen verteld dat hij het aan de big boss beloofd heeft. Fijn zo een babysitter!

Geef een reactie

