Tussenstop Kota Yogya

De becak bestuurders hadden het idee om een eigen inbreng aan het ritje te geven. Aangezien ze al hard genoeg voor ons trappen, sputteren we niet tegen. Braaf bekijken we de tweede wayangpoppen werkplaats en daarna de zilverfabriek.

image

Een voorstelling en de meest gladde verkooppraat met 1000x cantik cantik later, is het glitter tijd. De interne ekster komt bij een ieder van ons naar boven en vol verwondering bekijken we de zilveren kunstwerken. Bij iedere kassa of zelfs in een openbaar toilet, vragen  mensen random aan me waar ik vandaan kom. Ze vertellen dat ze de combinatie van bleke huid, te lange benen, Indonesische features en het stugge haar bijzonder mooi vinden. Zelf voel ik me wat opgelaten als mensen me zo bekijken en nog net niet vragen of ik een rondje wil dansen. Gelukkig is daar daddy die ervanuit ging dat ze hem met cantik cantik roemde. Hilarisch weer!

Geef een reactie

