Geologisch museum Bandung

Al had Joyce graag gaan winkelen, is het tijd voor een cultureel dagje. Het geologischmuseum staat op de planning. Een plek vol aardrijkskundige geschiedenis, de mooiste gesteentes en heuze skeletten.

image

image

image

image

Waar ik mijn hart ophaal bij alle info borden, de stenen die ik vroeger verzamelde en de instructies filmpjes zie ik de rest vreemd naar me kijken. God Imma nerd. Tijd om de pas te versnellen. Ook omdat ik vanuit mijn ooghoeken daddy bleek zie neerstrijken op een bankje.

Geef een reactie

