Jalan Braga

Jalan Braga, de voormalige hoofdstraat van Indonesia die vandaag de dag verloren glorie is. Een plek met zoveel resterende Hollandse invloeden is aangevuld met bars en shady nachtclubs.

We vinden nog een paar art en antik winkels. Eenzelfde soort als onze tante toendertijd had. Even snuffelen voor souvenirs, loopt al gauw uit op een fotoshoot. Een groepje dames wil graag op de foto met onze eigen Mr. Belanda, Ronald. Hilarisch hoe de dametjes al vanaf een afstand Ronald bewonderden.

Zelf vind ik dat ik aardig begin in te blenden. Op mijn lengte na. Mijn benen veroorzaken zo nu en dan nog een verkeersopstopping. Zelfs met een lange broek. Ook herken ik steeds vaker familieleden in voorbijgangers. Ik liep tegen een jong volwassen variant aan van mijn oom Rob en zie meerdere oom Humphreys lopen.

One comment

Geef een reactie

