Body Indo

Na een dagje Braga zoeken we een restaurantje in de buurt van de mall. In een poging om nog geld te pinnen komen we langs een groot podium waar tot onze verbazing heuse bodybuilders opstaan. Indonesische bodybuilders. Kleine mannetjes met brede schouders die al trillend hun pose proberen aan te houden. Hilarisch om naar te kijken.

image

image

Ik kon het niet laten een aantal kiekjes te schieten. Vooral voor mijn broer. Ik herinner me nog heel goed zijn pre bodybuilding fase waarin ik altijd foto’s van hem mocht maken om aan mijn kwijlende vriendinnen te laten zien.

One comment

Geef een reactie

