Oma’s aan de top

Het zou je oma maar zijn, vol verbazing kijk ik naar het 82-jarige model Carmen Dell’Orefice hoe ze daar staat te pronken in de nieuwste Chanel sportkleding. Ik begin me haast zelf een omaatje te voelen. Deze dame beweegt meer dan ik en dat op haar leeftijd.

Misschien een kwestie van goede genen. Zelf hoop ik de goede genen van beide oma’s te mogen erfen. Met hun vitale huid, volle bos haar, tja daar kan ik enkel op gokken. En ik weet heus wel dat mijn donkere lokken ooit bedreigd zullen worden door grijze haren. Maar ik ben er van team verven tot je erbij neervalt! Op mijn tachtigste zal de zon zijn stralen neerlaten op mijn donkere bos haar, terwijl ik onder het keukenraam op een stoeltje de staartjes van de taugé aan het plukken ben voor de gado gado van mijn aankomende bezoek.

Tot die tijd zal ik mijn huidje koesteren met mijn her intredende ochtend- en avondrituelen en overdosis gezond eten.

En zeg nu zelf, hoe motiverend is het om deze dame te zien! Na de vakantie haal ik mijn sportpakje tevoorschijn en zal ik me eens aan de bootcamp waanzin wagen. Be in shape!

shape
foto via

Geef een reactie

