Sociaal isolement

foto

Het is niet mijn way of life om van het ene naar het andere feestje te hoppen. Maar zo weinig als ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan, is zelfs voor mijn doen een isolement. Ik ben zo opgeslokt door de voorbereidingen van de vakantie en mijn studie, dat mijn agenda een lastpak leek. ’s Avonds lag ik al gauw onder een dekentje als een zombie naar Geordie Shore te kijken en dacht ik niet eens aan een dansje.

Een avondje chillen met lekker eten bij vriendinnen, sushi lunchdate, shoppen, koffietje is dan echt even bijkomen. Poe zit weer helemaal vol ideeën en to do’s voor na mijn vakantie!! Enthousiasme I tell u!!

Geef een reactie

