Panter bedankt

Met een laptop voelde ik de vrijheid van het snoerloos werken aan de computer genoeg. Daarnaast is de tijdelijke luxe van een Blackberry en i-Phone zo nu en dan overbodig, maar prettig.

In een lunchbreak kwam ik op een site terecht met leuke hoesjes voor de telefoon, laptop en tablets. Alle kleuren kwamen voorbij. Al gauw had ik het gehele tablet hoesjes aanbod bekeken. Voor ik het wist ben ik op zoek gegaan naar een tablet. Het is toch een leuke accessoire en daarnaast geen overbodig luxe gadget voor een 19urige vlucht.

Maar hoe verantwoord ik deze uitgave tegenover mezelf, terwijl ik eigenlijk nog aan het sparen ben. Well, daar zit Panter, lief kwispelend op de bank mij aan te staren. Panter, mijn harige “zoon” bedankt voor het vervroegde moederdagcadeau. Mama heeft helaas je studiefonds ervoor geplunderd. Maar who needs Cesar Milan right.

941170_469111499835850_760955331_n

Geef een reactie

