MET Gala 2013

Met een overvol hoofd studie materiaal, plofte ik gisteravond neer op bed. Tijd voor wat ontspanning. Van het wegzappen in de reclames, naar het heerlijk doorbladeren van mijn verse lading tijdschriften tot het doornemen van al mijn appjes. Inspiratie vond ik volop bij de foto’s van het MET Gala ter ere van de opening van de jaarlijkse modevoorstelling van het befaamde Metropolitan Museum. Myn fav’s op een rijtje. Zie ook Kimye, met Kim Kardashian zwanger en wel gehuld in een bloemenprintje. Dit brengt een herinnering boven. Drie jaar geleden was ik uitbundig aan het dansen in mijn speciaal gescoorde jurkje voor Latin Village. Zelf voelde ik mij on top of the world. Of dit kwam door het vrolijke gezelschap, de mojito’s of het zonnetje, I don’t know. Plots werd ik uit mijn bubbel geprikt, toen er een gozert al schreeuwend op me af liep “heee die heb ik ook in mijn douche hangen” al wijzend naar mijn jurkje. Eerst wat verbazend en later furieus keek ik hem aan. Verlegen hoe ik af en toe op de meest ongemakkelijke momenten kan zijn, zei ik niks. Gelukkig was daar mijn grote zus die hem binnen no time uit zicht had verwijderd. Douche gordijn. Moet je nu eens zien, bloemenprint in de lente van 2013 is niet meer te weg te denken.

Kimyeee JLO MET Anna & Karl Party Gisele Queen B met gala hbz-met-2012-0430

Geef een reactie

