Rollercoaster funk

Het nastreven van een doel toont ambitie. Het bijstellen daarvan is moedig, het doorzetten is een heel ander verhaal. Vooral wanneer andere jouw koers als stabiel erkend hebben. Het brengt ongeloof en een kans om jezelf te verklaren blijft ergens steken. Voor mijzelf had ik een duidelijk doel gesteld en de benodigde stappen genomen. De motivatie was aanwezig, de wil en ik zat helemaal in de flow. Some how ben ik geblokkeerd. Ik ervaar een leegte. Er is geen ruimte voor spontaniteit of geflirt. Ik zit in een loop en ik wacht nog tot mijn rollercoaster ride weer keihard naar beneden dendert, de adrenaline weer door mijn aderen giert en ik vol enthousiasme er tegen aan ga.

De eerlijkheid is aan het woord wanneer ik vertel dat ik mij geïsoleerd voel van de weg naar succes. Of in ieder geval de weg die ik zelf voor ogen heb, met wat goodies on the road. Stel ik me aan? Maybe. Na een middag lovende berichten over mijn pastry skills ben ik aan het denken gezet. De herinneringen schud ik niet zomaar van me af. Deels ben ik daardoor gevormd en zijn mijn gedachtes beïnvloed.

Het is veilig om vast te houden aan een agenda, maar benauwend at the same time. Vandaag voel ik me ver verwijderd van mijn doel, vakantie en komen er twijfels aan bod. Er is geen tijd, wanneer ik enkel slapen wil. Rust. Isolatie.

Nog 34 dagen tot de tijd waarin ik mij met niets anders bezig zal houden dan genieten. Weg van de concrete madness die mijn hoofd laat tollen.

Geef een reactie

