Daddy’s girl

telegraaf

Terwijl ik mijn ochtendkrantje online doorlees, stuit ik op een voor mij schokkend artikel. Vaders zouden minder populair zijn bij kinderen. Well, laat ik even een ander licht op dit artikel schijnen.

I TOTALLY ADORE MY DADDY.

Voorbeeld, met alle hectiek en vanuit het enthousiasme als newly opa, loopt alles even anders de afgelopen dagen. Thuis is hij weinig, omdat hij met mijn moeder van hot naar her rijd om alles te regelen. Maar waar en hoe druk hij gister ook was, er stond wel een bakje eten van de toko voor mij klaar. En wel te verstaan Nasi Koening ter ere van de geboorte van mijn nichtjes. Dat was lekker daddy!

Geef een reactie

