Compleet verast

Ze zeggen wel eens dat wanneer je al bellend glimlacht dit overkomt op de ander. Een klein beetje magie. Well, deze magie was ver te zoeken. Ik was uitgeput en dan komt er helaas het sacherijntje bovendrijven. Een kant van mezelf die ik weinig tot niet meemaak. Maar vandaag was ze in vol ornaat aanwezig. Een simpel telefoongesprek wilde ik het liefst beëindigen door dramatisch de hoorn erop te gooien en luidkeels idioot te roepen. Somehow wist ik mezelf te bedwingen.

Daar gaat ook nog eens mijn mobiele telefoon. Vast of ik boodschappen mee wil nemen, dacht ik. Bekijk het even.

Toen ik erna een email van het thuisfront ontving, kreeg ik een kleine rilling over mij heen. Wat nu als ik de diva uit heb gehangen, terwijl er iemand thuis onderaan de trap ligt.

Vlug klik ik de mail open. Niets van mijn vermoeden is waar. Het is zelfs tijd voor een vreugde dansje. Tot mijn grote verbazing lees ik dat ik zojuist tante ben geworden van een nichtje G.G. De verbazing is mede afkomstig omdat mij ten hore was gekomen dat ik een neefje kreeg. En wat betekent dit? Shoppen voor een cadeautje!! Online speurde ik een te schattig winkeltje op. Direct na werktijd stormde ik er binnen met de verwachting dat ze snel zouden sluiten. Achteraf had ik nog ruim een uur de tijd en werd ik in alle kalmte geholpen.

Met als resultaat een zoet setje en ik heb me kunnen inhouden. Zeg nou eerlijk, ik krijg nog genoeg tijd om het kleintje te overladen met cadeaus. Tante LO!

Mijn eerste outfit voor G.G.

Image

Geef een reactie

